Hala mevzuyu doların yükselip düşmesi sanıyorlar
Mevzu yükselip düşmesinden ziyade kur dalgalanması bugün 10 a aldığını yarın 15 e alıp öbür gün 13 e satarsan nasıl kar edeceksin ha.
Neymiş dolar düşüyormuş niye düşüyor biliyonmu dolar peki çünkü anlık çözüm için piyasaya dolar sürüyorlar merkez bankasının rezervinden. 6 yken yaptılar 9 oldu 9 ken yaptılar 12 oldu şimdi yine yapıyorlar çok değil yakında 15 olur bak gör.