İroni mi bu? Dolar ne zaman 5 TL'nin altına düşmeye başlarsa o zaman konuşmaya başlarım. Zira doların 12 TL'ye çıkması gerçekten büyük felaket
Edit: Konu maxigeyikmiş pardon rahatladım bir an