• 25-11-2021, 02:25:18
    #10
    İroni mi bu? Dolar ne zaman 5 TL'nin altına düşmeye başlarsa o zaman konuşmaya başlarım. Zira doların 12 TL'ye çıkması gerçekten büyük felaket
    Edit: Konu maxigeyikmiş pardon rahatladım bir an
  • 25-11-2021, 02:25:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Çok şükür maxigeyikmiş.
  • 25-11-2021, 02:26:59
    #12
    Düştü mü hocam ?
    Kaça düştü ?
  • 25-11-2021, 02:27:47
    #13
    Ben böyle konular görünce mutlu oluyorum aslında. Ticaret yapmayacağım kitleyi engelliyorum mis gibi sistem.
  • 25-11-2021, 02:29:01
    #14
    Güzel nick. Buraya da sıçramış ola.
  • 25-11-2021, 02:31:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    A haber gibi,,, Dolar dibe çakıldı... Ne kadar 12,20
  • 25-11-2021, 02:32:00
    #16
    Hala mevzuyu doların yükselip düşmesi sanıyorlar
    Mevzu yükselip düşmesinden ziyade kur dalgalanması bugün 10 a aldığını yarın 15 e alıp öbür gün 13 e satarsan nasıl kar edeceksin ha.
    Neymiş dolar düşüyormuş niye düşüyor biliyonmu dolar peki çünkü anlık çözüm için piyasaya dolar sürüyorlar merkez bankasının rezervinden. 6 yken yaptılar 9 oldu 9 ken yaptılar 12 oldu şimdi yine yapıyorlar çok değil yakında 15 olur bak gör.
  • 25-11-2021, 02:32:33
    #17
    dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar anormal derece bir kaç kuruş artsın; 50 tane konu açılıyor. Dolar düştüğü zaman kimseden ses çıkmıyor.
    2 günde 10 TL den 13.5 TL ye çıkıyor 12 TL ye geri geliyor buna düşmüş mü diyorsun?

    Valla yazık diyorum artık.

    - Nickinde güzelmiş bu arada.
  • 25-11-2021, 02:34:55
    #18
    Yine beyni pırıl pırıl olan bir ak vatandaşımız

    Kanka beyin düşünmeye ve irdelemeye yarar arada kullan faydasını görürsün.