Düzenleme: Siyaset kokuları gelmeye başladı, yorumunda siyasi argüman bulunduracaklar mümkünse konudan çıksın R10'un siyaset değil teknoloji forumu olduğunu savunuyorum kategorimiz maxigeyik lütfen buna göre hareket edelim. Gülüp geçin gülmüyorsanız
atıp geçin zor değil, zaten siyaset günlük yaşamda her yerde karşımıza çıkıyor bari burada görmeyelim. Ben konuyu "izahı olmayacak şeylerin mizahı oldur" fikrinden yola çıkarak açtım, mümkünse siyaseti olmasın mizahıyla kalsın.

Boş verin kriptoyu doları onlara yatırım yapmayın. Yağ ve un varken ne duruyorsunuz