https://www.youtube.com/watch?v=L7sCCnpQlEU
Düzenleme: Siyaset kokuları gelmeye başladı, yorumunda siyasi argüman bulunduracaklar mümkünse konudan çıksın R10'un siyaset değil teknoloji forumu olduğunu savunuyorum kategorimiz maxigeyik lütfen buna göre hareket edelim. Gülüp geçin gülmüyorsanız

atıp geçin zor değil, zaten siyaset günlük yaşamda her yerde karşımıza çıkıyor bari burada görmeyelim. Ben konuyu "izahı olmayacak şeylerin mizahı oldur" fikrinden yola çıkarak açtım, mümkünse siyaseti olmasın mizahıyla kalsın.