Bu ölçü birimi nedir arkadaşlar ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu ölçü birimi nedir arkadaşlar ?
4
●
59
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu ölçü birimi nedir arkadaşlar ?
03-11-2021, 12:10:29
#1
fratkuru
Cahilliğimi buram buram hissettiğim o nadir olaylardan biri bu ölçü birimleriyle karşılaşmak oldu. Bu ölçü birimleri sanırım inçi ifade ediyor ama tam olarak çözemedim. Yardımcı olursanız sevinirim.
03-11-2021, 12:12:42
#2
PetitJoueur
' işareti feet, " işareti inç hocam.
03-11-2021, 12:13:47
#3
profyko
fit('), in(") ile gösteriliyor hocam.
03-11-2021, 12:29:06
#4
zulte
peki size bir soru 1inç kaç mm?
03-11-2021, 13:26:30
#5
Extralarge
zulte adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
peki size bir soru 1inç kaç mm?
25.40000 mm
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler