Cahilliğimi buram buram hissettiğim o nadir olaylardan biri bu ölçü birimleriyle karşılaşmak oldu. Bu ölçü birimleri sanırım inçi ifade ediyor ama tam olarak çözemedim. Yardımcı olursanız sevinirim.