• 18-01-2009, 17:49:45
    #1
    Bugün bana gelen mailden hoşuma giden bir resmi sizlerle paylaşmak istiyorum.
    Mailin başlığı "Kriz sonrası marka reklamları"
    http://img220.imageshack.us/my.php?image=adszmz3.png
  • 18-01-2009, 18:44:14
    #2
    heheheeh
  • 18-01-2009, 18:54:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    görmüştim bunu güzelmiş
  • 18-01-2009, 19:25:41
    #4
    komik açımm
  • 18-01-2009, 19:42:43
    #5
    ah şu bobiler yokmu tüm internet alemine yetecek kadar geyik konusu var
  • 18-01-2009, 19:52:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bu ilginç (:

  • 18-01-2009, 20:09:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    güzelmiş.
  • 18-01-2009, 20:11:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hehe düpermiş valla
  • 18-01-2009, 20:17:35
    #9
    Üyeliği durduruldu
    girildiği zaman cıkılmıyor ya bobilerden en begendiğim en eğlendiğim site diyebilirim yani