• 20-01-2009, 13:29:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ) gerçekten süpermiş
  • 20-01-2009, 13:32:12
    #11
    Marmara Tv de Açmısın Tokmusun Yarışma Programı yapıyorlar Birinciye Kangal Sucukdu..
  • 20-01-2009, 13:46:36
    #12
    DD kokoreç i kabul ederim 2 de bira yanında kimse karışmasın bana..
  • 20-01-2009, 13:57:08
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Zuhuzhaz Süper Ya
  • 20-01-2009, 19:46:31
    #14
    Ahh o bobiler
  • 20-01-2009, 20:58:15
    #15
    güzel fikir (:
  • 21-01-2009, 12:18:58
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yarısma acacagım boyle. kanal d yayınlancak
  • 21-01-2009, 17:53:52
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hamdi beye teşekkür ederim D:
  • 22-01-2009, 10:11:31
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzeldi ancak Mercedes'inki de hoşdu