Normalde sürekli dolar yükseldi diye konu açarlardı kayboldu hepsi
edit: Arkadaşlar konuyu maxigeyikte açtım zaten böyle bir konuda ciddi olamayacağımı biliyorsunuzdur diye düşündüm tamam bunun geyiği olmaz ama insanlar çok gergin hakaretler havada uçuşuyor
Çok pis çakılmış beeee
Dolar kazanıyorum ama düşmesine sizden fazla seviniyordum eskiden...Sizin gibileri gördükçe 10 olsun düz olsun istiyorum artık....
@Paramedik; hocam bir süredir buralarda bu tarz görüşlere rastlamayınca tartışacak yer arıyorduk, iyi yaptın biraz içini boşalttı herkes Hakkını helal et.
Bugün 9.78 'den Dolar aldım , Sırf dolar düşsün ülkemiz kalkınsın diye
Beklediğim gibi düşüşe geçti. Beni yanıltmazsa 9.3 - 9.5 arası gider ben doları satana kadar
Bugün 9.78 'den Dolar aldım , Sırf dolar düşsün ülkemiz kalkınsın diye
Beklediğim gibi düşüşe geçti. Beni yanıltmazsa 9.3 - 9.5 arası gider ben doları satana kadar
Hocam bende 9.80 den aldım birden bire düşmeye başladı yine şaşırmıyorum daha öncede bitcoinde yasamistim bu durumu gayet normal geliyor