Normalde sürekli dolar yükseldi diye konu açarlardı kayboldu hepsi
edit: Arkadaşlar konuyu maxigeyikte açtım zaten böyle bir konuda ciddi olamayacağımı biliyorsunuzdur diye düşündüm tamam bunun geyiği olmaz ama insanlar çok gergin hakaretler havada uçuşuyor
ağzıma geleni yazarken konu sahibini gördüm