Bugün 9.78 'den Dolar aldım , Sırf dolar düşsün ülkemiz kalkınsın diye

Beklediğim gibi düşüşe geçti. Beni yanıltmazsa 9.3 - 9.5 arası gider ben doları satana kadar
Hocam bende 9.80 den aldım birden bire düşmeye başladı yine şaşırmıyorum daha öncede bitcoinde yasamistim bu durumu gayet normal geliyor