• 25-10-2021, 19:57:49
    #55
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde sürekli dolar yükseldi diye konu açarlardı kayboldu hepsi

    edit: Arkadaşlar konuyu maxigeyikte açtım zaten böyle bir konuda ciddi olamayacağımı biliyorsunuzdur diye düşündüm tamam bunun geyiği olmaz ama insanlar çok gergin hakaretler havada uçuşuyor
    ağzıma geleni yazarken konu sahibini gördüm
  • 25-10-2021, 20:47:13
    #56
    Keşke beyin parayla satılsaydı...
  • 25-10-2021, 20:49:27
    #57
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağzıma geleni yazarken konu sahibini gördüm
    aman hocam herkesten hakaret yedim senden de yemeyim
  • 25-10-2021, 21:46:18
    #58
    Üyeliği durduruldu
    grafik okumayi bilmeyen biri bile uzaktan baktiginda tepenin tepesini yapacagini anlar
  • 25-10-2021, 22:16:00
    #59
    Çok pis çakılmış beeee
    Dolar kazanıyorum ama düşmesine sizden fazla seviniyordum eskiden...Sizin gibileri gördükçe 10 olsun düz olsun istiyorum artık....
  • 25-10-2021, 22:26:20
    #60
    @Paramedik; hocam bir süredir buralarda bu tarz görüşlere rastlamayınca tartışacak yer arıyorduk, iyi yaptın biraz içini boşalttı herkes Hakkını helal et.
  • 25-10-2021, 23:22:41
    #61
    Bugün 9.78 'den Dolar aldım , Sırf dolar düşsün ülkemiz kalkınsın diye
    Beklediğim gibi düşüşe geçti. Beni yanıltmazsa 9.3 - 9.5 arası gider ben doları satana kadar
  • 26-10-2021, 01:40:09
    #62
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün 9.78 'den Dolar aldım , Sırf dolar düşsün ülkemiz kalkınsın diye
    Beklediğim gibi düşüşe geçti. Beni yanıltmazsa 9.3 - 9.5 arası gider ben doları satana kadar
    Hocam bende 9.80 den aldım birden bire düşmeye başladı yine şaşırmıyorum daha öncede bitcoinde yasamistim bu durumu gayet normal geliyor
  • 26-10-2021, 08:48:43
    #63
    Şu olayı anlamıyorum. Örneğin Euro 5 TL'den 10 TL'ye çıksın sonra 7.5 TL'ye düşünce neden bir başarı olarak görüyorlar. Şaka gibi...