Sillage adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce ne yapmalıyım?
12
●191
- 14-10-2021, 23:53:55Maxigeyik bölümünde olmasa şuan ekran görüntüsü alıp sabah şikayet dilekçesi ile birlikte savcının yanında alırdım soluğu. Gerekli bilgilerin sistemde mevcuttur nasıl olsa.
Bu yazdığın seni eğlendiriyorsa ciddi bir sorunun var demektir destek almalısın. - 15-10-2021, 00:25:37Sadece kafamdan bi hikaye yazdım okadar. Herhangi bir espri vs de yapmadım. Niye bu kadar yanlış anlaşıldı onuda anlamadım.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle