• 14-10-2021, 23:50:15
    #10
    Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı şeylerin gerçekten b*kunu çıkarıyorsunuz. Çocuk parkı değil burası.
    Kesinlikle.
  • 14-10-2021, 23:52:25
    #11
    ''Bu işin şakası olmaz'' denen konuların yeri değildir MaxiGeyik
  • 14-10-2021, 23:53:55
    #12
    Maxigeyik bölümünde olmasa şuan ekran görüntüsü alıp sabah şikayet dilekçesi ile birlikte savcının yanında alırdım soluğu. Gerekli bilgilerin sistemde mevcuttur nasıl olsa.

    Bu yazdığın seni eğlendiriyorsa ciddi bir sorunun var demektir destek almalısın.
  • 15-10-2021, 00:25:37
    #13
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''Bu işin şakası olmaz'' denen konuların yeri değildir MaxiGeyik
    Sadece kafamdan bi hikaye yazdım okadar. Herhangi bir espri vs de yapmadım. Niye bu kadar yanlış anlaşıldı onuda anlamadım.