Konu
Sizce ne yapmalıyım?
15-10-2021, 00:25:37
#13
farabi
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
''Bu işin şakası olmaz'' denen konuların yeri değildir
MaxiGeyik
Sadece kafamdan bi hikaye yazdım okadar. Herhangi bir espri vs de yapmadım. Niye bu kadar yanlış anlaşıldı onuda anlamadım.