Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
''Bu işin şakası olmaz'' denen konuların yeri değildir MaxiGeyik
Sadece kafamdan bi hikaye yazdım okadar. Herhangi bir espri vs de yapmadım. Niye bu kadar yanlış anlaşıldı onuda anlamadım.