Ya arkadaşlar, bu uygulamayı kullanırken bir sözleşme kabul etmeniz gerekiyor. Kabul etmezseniz zaten kullanamazsınız uygulamayı. Sen uygulamayı kullanıp Kabul ediyorsun gelip birde burada yorum yapıyorsun 😂 Şunu anlayamadım, WhatsApp bunları paylaşma hakkını gizli tutmuyor mu ? Yanlış mı biliyorum beni aydınlatın lütfen

