Merhabalar, Google Play'de gezerken bazı WhatsApp kullanıcılarının yorumları dikkatimi çekti.
Ya arkadaşlar, bu uygulamayı kullanırken bir sözleşme kabul etmeniz gerekiyor. Kabul etmezseniz zaten kullanamazsınız uygulamayı. Sen uygulamayı kullanıp Kabul ediyorsun gelip birde burada yorum yapıyorsun 😂 Şunu anlayamadım, WhatsApp bunları paylaşma hakkını gizli tutmuyor mu ? Yanlış mı biliyorum beni aydınlatın lütfen