• 20-12-2006, 19:20:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Konunun yeri yanlış.
  • 20-12-2006, 19:20:39
    #11
    Ben 7 yıllığım bana 7000 kontor gelcekmiş.Son gün 31Aralık bir an önce yetişin.
  • 20-12-2006, 19:21:05
    #12
    Misafir
    .............................
  • 20-12-2006, 19:22:39
    #13
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ciddi olamazsın
    Malesef ciddiyim
    Edit:Bu arada kontor gelen arkadaşlardan azda olsa ücret alıcaklar vergi vs olayını bedavaya getiremiyorlarmış pek birşey tutturmuyor o kontorün yanında.
  • 20-12-2006, 19:23:15
    #14
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun yeri yanlış.
    yooo burada olması lazım güncel haber duyuruyoruz maxigeyik bölümüne açacaktım ama herkes göremez o zaman.. bence herkes faydalanmalı
  • 20-12-2006, 19:24:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Neyse hadi bozmayayım şimdi seni (:
  • 20-12-2006, 19:24:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yooo burada olması lazım güncel haber duyuruyoruz maxigeyik bölümüne açacaktım ama herkes göremez o zaman.. bence herkes faydalanmalı
    geç kalmışsın ben 2 ay önce yaptım bunu.
  • 20-12-2006, 19:30:13
    #17
    @zedrh+ cep tel numaranıda verseydin, sayende her beleş kontor kazanan bir kısmını sana transfer ederdi
  • 20-12-2006, 19:31:11
    #18
    Misafir
    vereyim ayıpsın ama önce kontorleri bi yükleyin