****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ciddi olamazsın
Malesef ciddiyim
Edit:Bu arada kontor gelen arkadaşlardan azda olsa ücret alıcaklar vergi vs olayını bedavaya getiremiyorlarmış pek birşey tutturmuyor o kontorün yanında.