Bu yazıya bir başlık koyacak olsaydım 'İşbirlikçiliğin hazin sonu' başlığını koyardım.
Mailde de ifade ettiği üzere 'İşgal süresince Amerikalılara çalışarak kendi belanızı kendi elinizde hazırlamışsınız'
Vatanını toprağını Amerika'ya NATO'ya peşkeş çekersen böyle perişan olursun,
Kendi düşen ağlamaz..
Afganistan Kabil'den Selamlar
14
●359
- 05-09-2021, 13:27:38
- 05-09-2021, 13:29:21Bu işi senegalliler yapıyor eposta tokatçılığı öyle metod kurmuşlar milletten alıyorlar paraları az kalsın ben de düşüyordum
- 05-09-2021, 13:29:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ya gerçekseDemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
snsndnsj
- 05-09-2021, 13:34:49Ibanı at yüzde 30 a gerek yok yüzde 1 ver işini halledeyim yaz. 😅

snsndnsj