• 05-09-2021, 13:27:38
    #10
    Bu yazıya bir başlık koyacak olsaydım 'İşbirlikçiliğin hazin sonu' başlığını koyardım.
    Mailde de ifade ettiği üzere 'İşgal süresince Amerikalılara çalışarak kendi belanızı kendi elinizde hazırlamışsınız'
    Vatanını toprağını Amerika'ya NATO'ya peşkeş çekersen böyle perişan olursun,
    Kendi düşen ağlamaz..
  • 05-09-2021, 13:29:21
    #11
    Bu işi senegalliler yapıyor eposta tokatçılığı öyle metod kurmuşlar milletten alıyorlar paraları az kalsın ben de düşüyordum
  • 05-09-2021, 13:29:55
    #12
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitmedi, bitmiyor.

    Şu maili atanı bir yakalayabilseydim ne güzel döverdim...

    Ya gerçekse snsndnsj
  • 05-09-2021, 13:34:49
    #13
    Kurumsal Üye
    Ibanı at yüzde 30 a gerek yok yüzde 1 ver işini halledeyim yaz. 😅
  • 08-09-2021, 23:49:41
    #14
    Böyle şeyler çok dikkat etmek lazım
  • 12-09-2021, 07:27:33
    #15
    Beyin bedava dedirten olay