Bu yazıya bir başlık koyacak olsaydım 'İşbirlikçiliğin hazin sonu' başlığını koyardım.
Mailde de ifade ettiği üzere 'İşgal süresince Amerikalılara çalışarak kendi belanızı kendi elinizde hazırlamışsınız'
Vatanını toprağını Amerika'ya NATO'ya peşkeş çekersen böyle perişan olursun,
Kendi düşen ağlamaz..