• 31-08-2021, 01:14:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ARKADAŞLAR ÇOK GÜZEL BİR YÖNTEM BULMUŞLAR




    Hepimiz hem referans hem konu up için ticaret yaptıgımız kişilerden yorum isteriz fakat aynı kişiler üst üste yorum yapınca dikkatimi çekti sizce ne kadar etik
    arkadaşlar rahatsız olursa silebilirim

  • 31-08-2021, 01:18:43
    #2
    Ticaret yaptıktan sonra bir de hayırlı satışlar yazdığı için acemi bir arkadaş olduğu bariz belli, konu sahibine tavsiyem, müşterilere ufak tefek ödüller vererek, konuya olumlu / olumsuz yorum yapmalarını rica etmesi yönünde. Bu şekilde çok daha kazançlı çıkacaktır.
  • 31-08-2021, 01:19:45
    #3
    Bu tip durumların incelenmesi için ilgili yorumları report ederseniz en hızlı şekilde aksiyon almaya hazırız. Kasıtlı yapılan bir şey ise uyarı ve cezalandırma yapılır.
  • 31-08-2021, 01:21:47
    #4
    Bana da çok denk geliyor Böyle bir konu açmayı düşünmedim değil
  • 31-08-2021, 01:24:15
    #5
    ne yani ben boşa mı platin aldım
  • 31-08-2021, 01:28:22
    #6
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yani ben boşa mı platin aldım
    Durum onu gösteriyor Yine de banner avantajın var
  • 31-08-2021, 01:34:43
    #7
    Ben de birkaç kez denk geldim. Genelde bu olay denemeyle başlıyor sanırım. Yapan arkadaşlar başka konularında da yapmaya başlıyor