ARKADAŞLAR ÇOK GÜZEL BİR YÖNTEM BULMUŞLAR




Hepimiz hem referans hem konu up için ticaret yaptıgımız kişilerden yorum isteriz fakat aynı kişiler üst üste yorum yapınca dikkatimi çekti sizce ne kadar etik
arkadaşlar rahatsız olursa silebilirim