• 17-12-2006, 23:50:21
    #1
    arkadaşlar bugün forum sitemizde değişik sesler duydum
    sonra sesin koyun mee lemesi oldugunu anladım
    ses deniz feneri bannerı sayesınde cıkıyodu
    ama nasıl yapmışlar bilmıyorum

    Uykucu.Org / hayatinrengi.biz - Sitemize Hoşgeldiniz!
  • 17-12-2006, 23:52:35
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bunu genelde yabancı msn ifadeleri siteleri yapıyor. gerçekten çok güzel oluyor farkında olmadan arka planda "hellooooooooo" sesi duyuyorsunuz. çok yaratıcı.
  • 17-12-2006, 23:53:51
    #3
    Flash olduğu için kolaylıkla yapmışlar.Bu arada siteye girip kuzu sesi duymak isteyenler sağ üstteki flash'ın üstüne mouse'u götürün o zaman ses geliyor
  • 17-12-2006, 23:56:57
    #4
    koyun meelemesi de kötü oluyor be sitede bende siteme girince noluyoz dedim ilk önce.. sonra kurbanla bağdaştırınca deniz feneri bannerı geldi aklıma..
  • 17-12-2006, 23:57:02
    #5
    ploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu genelde yabancı msn ifadeleri siteleri yapıyor. gerçekten çok güzel oluyor farkında olmadan arka planda "hellooooooooo" sesi duyuyorsunuz. çok yaratıcı.
    2gün önce felan gece internette geziyorum.Winampta müzik çalıyor fakat winamptan sesi kıstım.Haparlör sesi açık.Sitede ilgincime giden birşey oldu dikkatlice bakıyorum birden smiley flashı bir bağırdı o an kalp atışım 10kat hızlandı.Dedim aklım gitti