arkadaşlar bugün forum sitemizde değişik sesler duydum
sonra sesin koyun mee lemesi oldugunu anladım
ses deniz feneri bannerı sayesınde cıkıyodu
ama nasıl yapmışlar bilmıyorum
bunu genelde yabancı msn ifadeleri siteleri yapıyor. gerçekten çok güzel oluyor farkında olmadan arka planda "hellooooooooo" sesi duyuyorsunuz. çok yaratıcı.
Flash olduğu için kolaylıkla yapmışlar.Bu arada siteye girip kuzu sesi duymak isteyenler sağ üstteki flash'ın üstüne mouse'u götürün o zaman ses geliyor
koyun meelemesi de kötü oluyor be sitede bende siteme girince noluyoz dedim ilk önce.. sonra kurbanla bağdaştırınca deniz feneri bannerı geldi aklıma..
bunu genelde yabancı msn ifadeleri siteleri yapıyor. gerçekten çok güzel oluyor farkında olmadan arka planda "hellooooooooo" sesi duyuyorsunuz. çok yaratıcı.
2gün önce felan gece internette geziyorum.Winampta müzik çalıyor fakat winamptan sesi kıstım.Haparlör sesi açık.Sitede ilgincime giden birşey oldu dikkatlice bakıyorum birden smiley flashı bir bağırdı o an kalp atışım 10kat hızlandı.Dedim aklım gitti