bunu genelde yabancı msn ifadeleri siteleri yapıyor. gerçekten çok güzel oluyor farkında olmadan arka planda "hellooooooooo" sesi duyuyorsunuz. çok yaratıcı.
2gün önce felan gece internette geziyorum.Winampta müzik çalıyor fakat winamptan sesi kıstım.Haparlör sesi açık.Sitede ilgincime giden birşey oldu dikkatlice bakıyorum birden smiley flashı bir bağırdı o an kalp atışım 10kat hızlandı.Dedim aklım gitti