• 18-08-2021, 06:10:51
    #1
    https://www.r10.net/profil/36205-fikraz.html arkadaşımız görüldüğü üzere -trade rekoru kırmış ve baya güldüğüm nokta ise moderatörlerinde -trade atıp " Benden sonra buraya iTrader kullanan kullanıcıları 1 ay cezalandıracağım! " yorumundan sonra riski göze alıp trade atan arkadaşların cesareti ve mizahları siz ne düşünüyorsunuz ben 1 ay r10suz kalmayı göze alamam meslea
  • 18-08-2021, 06:47:11
    #2
    O yorumu atan moderator bile banlanmış 🙂
  • 18-08-2021, 07:51:04
    #3
    ama bıçak gibi kesmiş nokta 😄
  • 18-08-2021, 07:53:06
    #4
    Agresifim, kompleksliyim!