https://www.r10.net/profil/36205-fikraz.html arkadaşımız görüldüğü üzere -trade rekoru kırmış ve baya güldüğüm nokta ise moderatörlerinde -trade atıp " Benden sonra buraya iTrader kullanan kullanıcıları 1 ay cezalandıracağım! " yorumundan sonra riski göze alıp trade atan arkadaşların cesareti ve mizahları

siz ne düşünüyorsunuz ben 1 ay r10suz kalmayı göze alamam meslea