• 15-08-2021, 12:11:02
    #1
    Selamlar. Mutlu pazarla r10 ailesi 🙂 Aldım PC yi, devam TV izleyip kör olacağıma, PC de 4-5 saat simyacı olurum dedim daha iyi 🙂 Bugün çay, sade soda [🤍] ve kahve zamanı gibi görünüyor. Tabii tadında bırakarak Sizler beler yapacaksınız bakayım?
    Bu arada pc ne kadar eder 😆
  • 15-08-2021, 12:14:51
    #2
    tam bir kahve günü en tatlı sabahlar java tanecikleriyle başlar
  • 15-08-2021, 12:18:44
    #3
    qeraizmir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam bir kahve günü en tatlı sabahlar java tanecikleriyle başlar
    Bi filtre ?
  • 15-08-2021, 12:19:40
    #4
    xgooglex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi filtre ?
    alırım bir dal