Selamlar. Mutlu pazarla r10 ailesi 🙂 Aldım PC yi, devam

TV izleyip kör olacağıma, PC de 4-5 saat simyacı olurum dedim daha iyi 🙂 Bugün çay, sade soda [🤍] ve kahve zamanı gibi görünüyor. Tabii tadında bırakarak

Sizler beler yapacaksınız bakayım?
Bu arada pc ne kadar eder 😆