Jandarma Başvurudan Anlayan Var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Jandarma Başvurudan Anlayan Var mı?
2
●
51
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Jandarma Başvurudan Anlayan Var mı?
27-07-2021, 01:03:21
#1
oquzhane
Üstteki subaylık alttaki astsubaylık doğru mu anladım?
edit:konunun buraya açılması sorum var kategorisinden ban yediğim içindir.yetkililer taşırsa sevinirim
27-07-2021, 01:14:51
#2
kozanfirmam
Üstte olan farklı
Alttaki ASB için hocam
27-07-2021, 01:15:25
#3
alperen01
Evet üstteki subaylık alttaki Astsubaylık için başvuru bölümü. boy kilo girmeyi unutma hata veriyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler