• 27-07-2021, 01:03:21
    #1
    Üstteki subaylık alttaki astsubaylık doğru mu anladım?

    edit:konunun buraya açılması sorum var kategorisinden ban yediğim içindir.yetkililer taşırsa sevinirim
  • 27-07-2021, 01:14:51
    #2
    Üstte olan farklı
    Alttaki ASB için hocam
  • 27-07-2021, 01:15:25
    #3
    Evet üstteki subaylık alttaki Astsubaylık için başvuru bölümü. boy kilo girmeyi unutma hata veriyor.