Konu
Jandarma Başvurudan Anlayan Var mı?
27-07-2021, 01:03:21
#1
oquzhane
Üstteki subaylık alttaki astsubaylık doğru mu anladım?
edit:konunun buraya açılması sorum var kategorisinden ban yediğim içindir.yetkililer taşırsa sevinirim