...
Kendi Kendime Pm Attım :D
10
●367
- 03-01-2009, 20:11:20ben hep yapıyom
kafede isem bise indirceksem onemli atıyom pm ile adresi evden indiriyom - 03-01-2009, 23:22:45Aynı bu şekil rasgeliyor bazen banaefe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle