• 03-01-2009, 19:52:28
    #1
    Nasıl becerdim bilmiyorum ama bir arkadaşa pm atayım derken yanlışlıkla kendime atmışım görünce şok oldum ilk önce biri bana oyunmu oynuyor diye sonra çaktım davayı, neyse ...
  • 03-01-2009, 19:55:33
    #2
    gönderilmiş mesajları girmişsindir ordan yanıtlaya basıp göndermişsindir
  • 03-01-2009, 20:06:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    macera
  • 03-01-2009, 20:05:57
    #4
    Ben de yaptım geçen
  • 03-01-2009, 20:11:20
    #5
    ben hep yapıyom
    kafede isem bise indirceksem onemli atıyom pm ile adresi evden indiriyom
  • 03-01-2009, 23:22:45
    #6
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gönderilmiş mesajları girmişsindir ordan yanıtlaya basıp göndermişsindir
    Aynı bu şekil rasgeliyor bazen bana
  • 03-01-2009, 23:44:23
    #7
    Alın sizin için yaptım bi'tane

  • 04-01-2009, 15:15:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mert resimli anlatım için saol rep+
  • 04-01-2009, 15:20:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ilginç