Konu
Kendi Kendime Pm Attım :D
03-01-2009, 19:52:28
#1
macchess
Nasıl becerdim bilmiyorum ama bir arkadaşa pm atayım derken yanlışlıkla kendime atmışım görünce şok oldum ilk önce biri bana oyunmu oynuyor diye sonra çaktım davayı, neyse
...