Yine kazıklandık :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yine kazıklandık :(
17
●
587
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yine kazıklandık :(
1
2
20-06-2021, 00:48:08
#1
Misafir
Arkadaşlar aşı oldumda ben aşı olan yere kaşık koyunca tutmuyor bana çipsiz aşı mı yapmışlar yoksa
Atacbala
ve
metinciris
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
20-06-2021, 00:48:50
#2
batuhanyuksel
20-06-2021, 00:48:57
#3
Bip
Hangi aşıyı oldunuz?
20-06-2021, 00:49:30
#4
sedattm
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar aşı oldumda ben aşı olan yere kaşık koyunca tutmuyor bana çipsiz aşı mı yapmışlar yoksa
kaşık koyma mıknatıs koy tutar
20-06-2021, 00:49:46
#5
Misafir
Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi aşıyı oldunuz?
Biontech staj için yapmışlardı
20-06-2021, 00:49:48
#6
vipsmedya
VipsMedya.Com
20-06-2021, 00:50:04
#7
egeonlinex
https://www.youtube.com/watch?v=cYJht0z3D9A
20-06-2021, 00:50:23
#8
Bip
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biontech staj için yapmışlardı
Sinovac olsaydınız kaşığı tutardı, denedim ben
20-06-2021, 00:50:31
#9
SerkanAks
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler