Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar aşı oldumda ben aşı olan yere kaşık koyunca tutmuyor bana çipsiz aşı mı yapmışlar yoksa
kaşık koyma mıknatıs koy tutar