Konu
Yine kazıklandık :(
20-06-2021, 00:49:30
#4
sedattm
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar aşı oldumda ben aşı olan yere kaşık koyunca tutmuyor bana çipsiz aşı mı yapmışlar yoksa
kaşık koyma mıknatıs koy tutar