• 27-12-2008, 20:00:40
    #1











    Yorum Yok


    Alıntıdır : Bobiler
  • 27-12-2008, 20:25:53
    #2
    Olma cahiliyle civeleğiyle muhatabı fıskırin silme g..nü cam kırığıyla keskirin....

    Facebookta ota b.ka üye olup olduk olmadık resimlere yalandan şirinlik yapanlara ve karşılıklı yıkama yağlamacılara başka birşey demiyorum.
  • 27-12-2008, 20:27:53
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    facebook'un da book'u çıktı artık
  • 27-12-2008, 20:39:18
    #4
    "yalandan şirinlik yapanlara" bu kelimeye sonuna kadar katılıyorum.Aslında bu maxigeyik ten daha öte daha ciddi olarak ele alınması gereken bir konu.

    En başta bu tür sitelerde Türkçe mizi katlediyorlar.Adam en basitinden "çok" yazmıyor "choqq xD" yazıyor.

    Ağlanacak halimize gülüyouz aslında
  • 27-12-2008, 20:51:07
    #5
    "-Ah canımkomcum inanılmaz harika muhteşemsi bir resim chektirmişsin bebişkom.. Öpüyorum seni kocaman kiss kiss mucuxs"

    Şeklinde konuşan dünya üzerinde başka bir insan evladı yoktur sanırım bizim aşşalık kompleksiyle yaşayan Türklerden başka
  • 27-12-2008, 21:13:05
    #6
    Msn Şifre kırma Yuh bea ne meraklılarmış msn şifresi ele geçirmeye... sonra hacklenince ağlıyorlar ama (:
  • 27-12-2008, 22:04:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hiç üye olmadım facebok a
  • 27-12-2008, 22:19:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arap yağı bol bulunca g.tüne sürermiş, bu facebook bedava olduğundan çığırından çıktı artık
  • 27-12-2008, 23:52:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    buna benzer bi saçma grup 1 milyonu geçti