"yalandan şirinlik yapanlara" bu kelimeye sonuna kadar katılıyorum.Aslında bu maxigeyik ten daha öte daha ciddi olarak ele alınması gereken bir konu.

En başta bu tür sitelerde Türkçe mizi katlediyorlar.Adam en basitinden "çok" yazmıyor "choqq xD" yazıyor.

Ağlanacak halimize gülüyouz aslında