• 26-12-2008, 20:42:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10.Net Üyeleri Arasında En Güzel Nick Kimin Kendi Nicinizi Sölemek Yok.

    Bence TrueLove Nicki Fena Değil
  • 26-12-2008, 22:53:21
    #2
    Bendende sana jest olsun CyberMedya da ne güzelmiş maşallah maşallah
  • 26-12-2008, 22:57:51
    #3
    backdoor,leet en çok hoşuma gidenler. Ama en güzeli diyorsan leet diyorum.
  • 26-12-2008, 22:58:41
    #4
    adsız
  • 26-12-2008, 23:07:40
    #5
    En iyisi radmin
    ~ Radmin artık beni gold yapar xDe xDe ~
  • 26-12-2008, 23:30:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Deli_Dana bence en güzeli adam gerçekleri acık acık yazmıs
  • 27-12-2008, 00:00:59
    #7
    Şimdi cidden radmin gerçekten düşünülmüş güzel bir kullanıcı adı. Ayrıca üye rütbesinin radministrator olması da ayrı bir konu.

    Cidden.
  • 27-12-2008, 00:04:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    webengineer
  • 27-12-2008, 00:06:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yarışma demişsinde en çok beğenilende ödül vercenmi?