Konu
En Güzel Nİck Yarışması
27-12-2008, 00:00:59
#7
CyberDisposer
Şimdi cidden radmin gerçekten düşünülmüş güzel bir kullanıcı adı. Ayrıca üye rütbesinin radministrator olması da ayrı bir konu.
Cidden.