Anket Efendim Yaşınız Kaçtı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 223
Efendim Yaşınız Kaçtı?
15 altı
%0,45 (1 Oy)
15 - 19
%44,39 (99 Oy)
19-23
%33,63 (75 Oy)
23-27
%16,14 (36 Oy)
27-32
%3,59 (8 Oy)
32 Üstü
%1,79 (4 Oy)
  • 26-12-2008, 00:56:19
    #37
    HALLORITR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18i ayrı tutaydınız keşke
    15-17 diyemi yapsaydık
  • 26-12-2008, 01:10:03
    #38
    Bazı şeyler yaş ile tabiki ölçülemez fakat ankete de bakarsanız %50 nerdeyse çocuk yaşta. Bu anket çok ufak katılımlı olmuş fakat r10 un ilk açıldığından ve nereye doğru gittiğine doğru güzel bir çalışma olmuş. Zaten şuanda 16-17-18 olanlar 22ye fln geldiklerinde ya bu işi bırakıp tutunamayacaklar ya da cogu r10da olmayacak daha öncekiler gibi.
  • 26-12-2008, 02:04:31
    #39
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı şeyler yaş ile tabiki ölçülemez fakat ankete de bakarsanız %50 nerdeyse çocuk yaşta. Bu anket çok ufak katılımlı olmuş fakat r10 un ilk açıldığından ve nereye doğru gittiğine doğru güzel bir çalışma olmuş. Zaten şuanda 16-17-18 olanlar 22ye fln geldiklerinde ya bu işi bırakıp tutunamayacaklar ya da cogu r10da olmayacak daha öncekiler gibi.

    Anketi açarken yaşıtlarımın bir hayli fazla olduğunu düşünerek açtım. Açıkçası 15-19 yaş grubunun fazla olduğuna adım gibi emindim ama yinede bir bakalım düşüncesindeydim

    Sonumuz hayır olsun
  • 26-12-2008, 02:05:43
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    19-23 çok olur diyordumda çocuk çokmuş valla
  • 26-12-2008, 02:11:47
    #41
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19-23 çıkmazsa bende bikini giyerim
    15-19 ezmiş gidiyor Güzel fotoğraflarını bekliyoruz maxigeyikte
  • 26-12-2008, 05:18:29
    #42
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15-19 ezmiş gidiyor Güzel fotoğraflarını bekliyoruz maxigeyikte

    Bikini sponsoru arıyoruz dedim kimse cevap yazmadı
  • 26-12-2008, 05:26:11
    #43
    Ahmet çakarın bikiniler var yollarız renklilerden birini
  • 26-12-2008, 06:24:10
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Biz Sadece 2 Kişiymişiz
  • 26-12-2008, 08:03:52
    #45
    KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz Sadece 2 Kişiymişiz
    galiba öyle gibi görünüyosunuz

    Genellikle 15-19 yaş sınırı ve 19-23 iyi