KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı şeyler yaş ile tabiki ölçülemez fakat ankete de bakarsanız %50 nerdeyse çocuk yaşta. Bu anket çok ufak katılımlı olmuş fakat r10 un ilk açıldığından ve nereye doğru gittiğine doğru güzel bir çalışma olmuş. Zaten şuanda 16-17-18 olanlar 22ye fln geldiklerinde ya bu işi bırakıp tutunamayacaklar ya da cogu r10da olmayacak daha öncekiler gibi.

Anketi açarken yaşıtlarımın bir hayli fazla olduğunu düşünerek açtım. Açıkçası 15-19 yaş grubunun fazla olduğuna adım gibi emindim ama yinede bir bakalım düşüncesindeydim

Sonumuz hayır olsun