HYPERZONE ADAMIDIR? EVET ADAMDIR....
HYPERZONE HERKONUDA FİKRİ OLAN TEKA DAM. Krall!!!!
4
●113
- 30-05-2021, 17:20:18Düzgün bir Türkçe yeterli olurdu bence.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2021, 17:22:26Hocam yazdığınızı direkt bağırarak okudum. Nedendir bilemiyorum, fakat büyük yazılınca sanki bağırarak konuşuluyormuş gibime geliyor.