Konu
HYPERZONE HERKONUDA FİKRİ OLAN TEKA DAM. Krall!!!!
30-05-2021, 17:22:26
#4
ozgurerdempolat
Hocam yazdığınızı direkt bağırarak okudum. Nedendir bilemiyorum, fakat büyük yazılınca sanki bağırarak konuşuluyormuş gibime geliyor.