• 29-05-2021, 14:21:16
    #1
    Şimdi asgari ücreti 2000₺ ye çekip sabitliyoruz, sebebi ne kadar fazla maaş demek o kadar fazla para basılması ve paranın değersizleşmesi demek.Böyle her sene 1000₺ zam yapılırsa aynı rus para birimi gibi veya eski türkiye gibi bol 0 lari görürüz.Bu durumda bence yüzde de paranın değerini düşürüyor.Asgari ücreti 2000tlye çekip sabitleyince market araba satılan herşey vs fiyatlarıda satıcılara zorunlu olarak belirli bir yüzdede düşürtüyoruz mesela bir elma kilosu max 1 tl ye satılacak bundan sonra gibi(fiyat sallamadır) kâr edilebilecek şekilde cok aşırı bir farklı elmaysa tabiki fiyatlar daha yüksek olabilir organik vs.(olay elma değil sallıyorum)daha sonra ülkenin en büyük sorunu fakir ile zengin arasındaki uçurum.Mesela kalifiye bir mühendisin alacağı parayı max 5000tl yapıyoruz ayrı durumlar çok özel bir eleman ise daha çok alabilir tabiki.memur maaşlarını gene mühendis ve asgari arasında sabitliyoruz.(sonuç olarak herşeyin fiyatıda düşecek konut yemek araba vs. olaylara maaş olarak bakmauın)Bu durumda zaten piyasaya az türk lirası gireceği için dolar düşecektir(elinde tlsi olanlar bi tık zengin olabilir .d) alım gücünüde gene fakir ile zengin arasındaki uçurumu azaltarak yükselteceğiz piyasadan gereksiz türk liralarını yok edeceğiz.

    olmazsa olmazımız tabiki YTD


    güzel bir öneri daha yorumlardan geldi
    sedattm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye bu kadar zorladınki kendini doları düşürmek için. Dolar olsun 10TL attın bir sıfırı oldu sana yine 1TL
  • 29-05-2021, 14:24:45
    #2
  • 29-05-2021, 14:29:42
    #3
    Maxigeyik olsa da bu dusuncede olanlar şunu göremiyor.
    Bu dediginizin en kötü sonucu beyin göçüdür.
    İlerleyen zamanlarsa ne yaparsan yap geri dönüşü olmayan yola sokar.
  • 29-05-2021, 14:30:24
    #4
    Niye bu kadar zorladınki kendini doları düşürmek için. Dolar olsun 10TL attın bir sıfırı oldu sana yine 1TL
  • 29-05-2021, 14:31:05
    #5
    piyasa düşücne dünyadaki tüm kripto paraları toplayalım. 1 trilyon dolara toplarız düşünce. sonra pumplarız 2 katına oldu mu 2 trilyon. sorna bunları satarız laaps 1 trilyon dolar kar. bunun bir kısmıyla borçları öderiz. kalanıyla düşükten coin alırız sonra bir daha pumplarız laaps oldumu 3 trilyon dolar. Sonra gideriz amazonu alırız googleyi alırız Laaps dünyayı ele geçirdik. Elona deriz ki kanka şunu pumplayalım laaps oldu mu 1 trilyon dolarımız daha. snra walmartı satın alırız oraya ülkeri kurarız. laaaps amerika market zinciri bize geçti. Sonra dünyadaki tüm dolarları toplarız ve derizki 1 doalr 1 TL. al düşürdüm
  • 29-05-2021, 14:34:44
    #6
    Mantıklı bu arada ülkenin cumhurbaşkanı olsam kesin uygularım
    Edit: Parti kursam oy verir misiniz bu taktiği ilkemiz yapıcaz.
  • 29-05-2021, 14:37:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasa düşücne dünyadaki tüm kripto paraları toplayalım. 1 trilyon dolara toplarız düşünce. sonra pumplarız 2 katına oldu mu 2 trilyon. sorna bunları satarız laaps 1 trilyon dolar kar. bunun bir kısmıyla borçları öderiz. kalanıyla düşükten coin alırız sonra bir daha pumplarız laaps oldumu 3 trilyon dolar. Sonra gideriz amazonu alırız googleyi alırız Laaps dünyayı ele geçirdik. Elona deriz ki kanka şunu pumplayalım laaps oldu mu 1 trilyon dolarımız daha. snra walmartı satın alırız oraya ülkeri kurarız. laaaps amerika market zinciri bize geçti. Sonra dünyadaki tüm dolarları toplarız ve derizki 1 doalr 1 TL. al düşürdüm

    https://www.youtube.com/watch?v=MxN5S4oNnsk
  • 29-05-2021, 14:58:54
    #8
    Fışkırıyor
  • 29-05-2021, 17:19:32
    #9
    Bence sadece Türkiye bankaları ile alınabilen bir coin çıkarıp tüm ülke pumplayalım ( Önce sadece biz alalım coini )
    Tam yükseklerdeyken binance vs gibi yabancı borsalara coini açalım ve tüm dünyada herkese bu coini yüksekden aldıralım. 30-50 Milyar Dolarlık bir parayı yabancılara kitleyelim. Ülkemize 30-50 Milyar Dolar girsin.