Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasa düşücne dünyadaki tüm kripto paraları toplayalım. 1 trilyon dolara toplarız düşünce. sonra pumplarız 2 katına oldu mu 2 trilyon. sorna bunları satarız laaps 1 trilyon dolar kar. bunun bir kısmıyla borçları öderiz. kalanıyla düşükten coin alırız sonra bir daha pumplarız laaps oldumu 3 trilyon dolar. Sonra gideriz amazonu alırız googleyi alırız Laaps dünyayı ele geçirdik. Elona deriz ki kanka şunu pumplayalım laaps oldu mu 1 trilyon dolarımız daha. snra walmartı satın alırız oraya ülkeri kurarız. laaaps amerika market zinciri bize geçti. Sonra dünyadaki tüm dolarları toplarız ve derizki 1 doalr 1 TL. al düşürdüm

https://www.youtube.com/watch?v=MxN5S4oNnsk