Eski harddiskte gta türk'ü buldum :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eski harddiskte gta türk'ü buldum :)
7
●
109
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Eski harddiskte gta türk'ü buldum :)
14-05-2021, 22:05:23
#1
neto
Bir dosyamı ararken hazır kurulu gta varmış yarım saattir oynuyorum
Dj akman seninle ilk defa eşliğinde az sonra buradan atlayacağım
14-05-2021, 22:06:00
#2
Ozi
Artıya basınca araba geliyordu sanırım gta türk'te.
14-05-2021, 22:07:09
#3
Paramedik
Canım çekti hocam bende bi gta san andreas yükleyeyim D
14-05-2021, 22:07:41
#4
excelion
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Şu karaktere gta 6 da bi sahne felan vermeleri lazim yaşlanmiş baron vs olmuş
14-05-2021, 22:08:08
#5
İsmetKerem
gta türk değilde gta san ne oynardık be gözler yaşlı
14-05-2021, 22:11:49
#6
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İkinci şehirde (çatısında helikopter pisti olan apartmanlı) Saddam resimli kule vardı sanırım. Gizli binaydı. Küçükken nasıl etkilendiysem sürekli silah şifresi yapıp roketatar atıyodum resmine
14-05-2021, 22:11:58
#7
neto
Ozi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artıya basınca araba geliyordu sanırım gta türk'te.
Yok hocam motor gökyüzüne uçuyor
14-05-2021, 23:57:57
#8
Palladium
Üyeliği durduruldu
Nuttertools diyenler beğendi bile
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler