Konu
Eski harddiskte gta türk'ü buldum :)
14-05-2021, 22:11:49
#6
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
İkinci şehirde (çatısında helikopter pisti olan apartmanlı) Saddam resimli kule vardı sanırım. Gizli binaydı. Küçükken nasıl etkilendiysem sürekli silah şifresi yapıp roketatar atıyodum resmine