• 30-04-2021, 20:19:34
    #1
    Hemen hemen aynı yaştayız insanoğlu ile, utanıyorum.. tek kelime ile utanıyorum..
  • 30-04-2021, 20:20:16
    #2
    Oksijen israfı.
  • 30-04-2021, 20:21:10
    #3
  • 30-04-2021, 20:21:31
    #4
    şu gözlükten takıp topluma yararlı bir eleman tanımıyorum
  • 30-04-2021, 20:21:46
    #5
    msevinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen hemen aynı yaştayız insanoğlu ile, utanıyorum.. tek kelime ile utanıyorum..
    Kafaya takmaya gerek var mı? Yalnızca 2 kitap okusa bu sorunun cevabını kendisi de verebilir, hatta çoğu sorunun cevabı bile o kitaplardan çıkar. Bu kafa yapısına dahi erişemeyenlerin sizi bizi ilgilendirmemesi gerekiyor.
    Kendileri oksijen kaybı bizlerede vakit kaybı, ne kadar eleştirsek de değişen bir şey olmayacak. Bilinçsiz bir toplum yetiştiriyor dünya.
  • 30-04-2021, 20:21:48
    #6
  • 30-04-2021, 20:23:00
    #7
    çocuk hayatın formülünü bulmuş
  • 30-04-2021, 20:24:30
    #8
    zaten bu boş sorular olmasa program ilerlemez yillardir ayni sorular....
  • 30-04-2021, 20:25:22
    #9
    aynen kardesim günah