msevinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen hemen aynı yaştayız insanoğlu ile, utanıyorum.. tek kelime ile utanıyorum..
Kafaya takmaya gerek var mı? Yalnızca 2 kitap okusa bu sorunun cevabını kendisi de verebilir, hatta çoğu sorunun cevabı bile o kitaplardan çıkar. Bu kafa yapısına dahi erişemeyenlerin sizi bizi ilgilendirmemesi gerekiyor.
Kendileri oksijen kaybı bizlerede vakit kaybı, ne kadar eleştirsek de değişen bir şey olmayacak. Bilinçsiz bir toplum yetiştiriyor dünya.