• 14-12-2008, 22:27:20
    #19
    sivrisineğe karşı olan duygularımı çok güzel dile getirmiş
    tsubasada koptum resmen. güzel olmuş cidden, ama beşiktaşa da laf atmasalarmış daha güzel olurmuş...
  • 15-12-2008, 15:32:29
    #20
    Üyeliği durduruldu
    2.cisi süper ya
  • 15-12-2008, 17:15:55
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rude araştırdım Fenerbahçeliymiş bayrampaşalı sefa
    hayır. genç fb lideri var bayrampaşalı sefa o değil yine bayrampaşadan başka bir sefa.
  • 15-12-2008, 17:30:46
    #22
    Üyeliği durduruldu
    hehe süper